Snaga Tvokuna https://blog.dnevnik.hr/torakvokun

četvrtak, 26.04.2018.

26.04.2018.

Toliko dana i toliko potraćene inspiracije.
Dogodilo se toliko velikih i malih stvari da bi bilo zbilja previše za tipkati to sve !
Samo kratko ...
D i ja napokon živimo skupa ! naughty
Iskreno poprilično je to dobro i ide začudno dobro. Ne traje to predugo istina, ali i ovo malo me začuđuje.
Ima sitnica koje bi voljela izbrisati, znate dobro da nije ni malo lagano odjednom započeti život s nekom novom osobom. Svatko ima te neke svoje navike i svatko je drugačije naučio "kod mame". I više neke stvari tako ne mogu funkcionirati, na žalost. Bilo bi dobro da mogu, svima bi nam bilo lakše. Ali opet, to je onaj naš sebični dio osobnosti.
Imamo maleni stančić i taman nam je realno (imamo sobu za spavanje i kutnu u dnevnoj što je dovoljno za onu shemu idi spavat na kauč sretan ), ali maleni stan zahtjeva red, rad i disciplinu. Imamo i malog psa sretan ! Samo se moramo naviknuti na taman i to je malo teško,ALI vjerujem u nas. Ići će to !

Samom tom selidbom sve se nekako promijenilo iskreno. Svi odnosi sa svim ljudima oko mene su odjednom drugačiji... i ne mislim to u lošem smislu. Samo su jednostavno drugačiji. Isto kao i odnos sa D. nutnut

Čudim se samoj sebi kako stignem neke stvari, kako odjednom neke stvari nisu teške i kako neke stvari jednostavno znam ! Malo sam ponosna na sebe jer iskreno nisam to očekivala. Znala sam da će jednog dana u budućnosti kada budem u svom stanu bit drugačije ali nisam vjerovala u to baš. Sad kad to gledam i doživljavam... zbilja je drugačije sretan Vjerujem da je to tako zato što sam sama sebi gazda i moje vrijeme organiziram jedino ja ! To je cool ! rofl

Jedina stvar koja me neopisivo nervira je izjava glupih ljudi oko mene (čini se da ih ima previše) : "A pa kako će sad tvoja mama sama, kako ju možeš ostavit ?!" Jesam ja nju stvarno ostavila ? Ako krećem živjeti svoj život i ne želim biti njoj na grbači do 40. ? Jel ja nju zbilja ostavljam ako se čujemo 5 puta na dan i družimo svaki drugi dan ? Je li moja mama zbilja tužna što joj dijete odrasta ? Oke oke ajde, odgovor na to zadnje pitanje svi znamo, to je dvosjekli mač ali shvatili ste poantu! Moja mama je snažna žena, pametna žena, divna žena koju jednostavno ne možeš ne voljeti ! Nije tip osobe koji se samosažaljeva ili koji je ovisan o pomoći i uopće postojanju drugih ljudi oko sebe. Voli društvo, voli kvalitetne razgovore, ali voli i turske serije koje traju dvije godine ako treba. Vjeruje u ljubav, vjeruje da se dobro dobrim vraća .. što je bio princip mog odgoja. Je li ta žena onda zbilja ostavljena ? NIJE ! Ja sam i dalje tu ! Ali neki ljudi jednostavno ne kuže valjda. I oke, možda jednom skuže.

Osim te selidbe, kao što sam rekla prije, promijenili su se odnosi sa svima oko mene. Ne znam, možda je zbog toga što sam sretnija ili jednostavno drugačija. Možda neke stvari gledam drugačije, možda me neke druge stvari sada diraju na drugačiji način. Tko to zna. Znam samo da su na poslu odnosi opet u nekoj uzlaznoj putanji dobrih odnosa. Trudim se okružiti nekim kvalitetnim ljudima ili barem onima koji ne isisavaju život iz mene nego mi održavaju razinu pozitivnih vibri na nekom zdravom nivou ! To je jako lijepo sretan Imam i dalje one neke idiote oko sebe, ali ne možeš od svih pobjeći, uvijek će te barem jedan naći gdje god se sakrio rofl

To bi ukratko bilo to. Ima zapravo još tona divnih stvari, ali ne može sve u jednom postu !
Sada kako sam sama sebi gazda rofl pisat ću Vam češće te divne stvari ! Bit će lakše odmah ih zapisivati nego se svega prisjećati zujo

Zanimaju me Vaši doživljaji tih početaka zajedničkog života ... kako je to bilo kod Vas ? Čula sam da je potrebna otprilike godina da sve nekako sjedne na svoje mjesto ... Vaša iskustva ?! Jedva čekam da ih čitam !!

Puseee kisswave

Oznake: #moveintogether

26.04.2018. u 21:51 • 15 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.